Morgonstund

Sitter i sängen och njuter av mitt te och känner hur bebis sparkar mig så fint mot revbenen, ibland sparkar h*n riktigt rejält mot dem men känns underbart att få känna hur livat det är. Har varit vaken sedan halv sex och har inte kunnat sovit för det har som sagt varit väldigt livat och bebis har haft party därinne! haha 
Så nu njuter jag av mitt te och funderar på att vila lite till så jag sedan i eftermiddag orkar med kvällen med att jobba! Har ett väldigt kort pass idag. 16.00-20.30 känns skönt! Och när jag kommer hem sen så tänkte vi ta upp granen och pynta den så det är färdigt tills julafton är här! Om 6 dagar så har vi JUL :D 
Och nästa år har vi en liten att få fira med, bara det känns så underbart! 
 
Nu blir det vila lite så jag är utvilad när det är dags sen! Ha en fin dag! 
 
 

Kommentera här