Valborg

Idag är det valborg och vi ska till ett par vänner och grilla och se på en brasa, väldigt mysigt! 
Men vädret säger helt annat, regnigt och tråkigt. Kan hoppas att dem har fel. Skönt att få vara ute i fint väder! 
Vi har redan morgon här och mamman är väldigt trött, ändå fått sovit bra kan tro jag lider av sömnbrist, men det är säkert vitaminbrist. Jag har nygligen fått skruttan att somna i sin vagn, älskar när det ska vaggas. Nu sover hon gott så ska se om jag också kan få somna om eller om man ska styra hemma för värsta är att lägger man sig nu så kommer jag bara att bli segare i kroppen. Så koppla av här vid datorn får det bli, senare ska vi iväg och köpa hundmat så han klarar sig ett tag och sedan köpa kött. Ska njuta av min sista chai latte här nu :) 
 
Ha en fin valborg allihopa! 
Ni som läser min blogg, lämna gärna ett avtryck, kul att se vilka ni är. 
 
 

Kommentarer

Anonym

Postad den

Trevlig Valborg på er! / moster Sandra.

Anonym

Postad den

Ha en fin helg! 😊 /Carro

Kommentera här