Barnvagnshänge

igår den 19/2 var sambon och jag i stan och vi kikade på lite babykläder och lite annat fixade och styrde. Och hem kom vi med den här barnvagnshänget till vagnen, pimpa den lite. hihi sen är det bara en regskylt som fattas men får ju bli när bebis har kommit, när vi väl då vet kön och namn. 
 
Annars så har jag svårt att sova för har en bebis som trycker sig neråt och sparkar mot mammas revben. Jag har en känsla av att vi kommer föda tidigare men det märks, busungen får gärna vänta i 2-3 veckor till. Sedan är vi redo. Tänk att det snart har gått 9 månader. Så sjukt vad fort tiden går, man hinner verkligen inte med. 
 
Sitter nu och försöker skriva ner allt som ska packas ner i BB-väskan och fixa mitt förlossningsbrev. När man ändå inte kan sova så kan man styra med lite viktiga saker som det. Förhoppningsvis kommer man bli lite trötter så småningom och att bebis snart kommer somna också! Så mamma får någon sömn någon gång! 
 
Senare idag så ska man iväg för att hälsa på mormor&morfar, var så länge sen nu så det är dags!
Så det hinner få se magen innan busungen tittar ut. Och det som ska göras snarast är att ta lite bilder på magen så man har minnen att titta tillbaka på. För nu på lördag den 21 feb är det 1 månad kvar till BF. 
 
 

Kommentarer

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva

Postad den

Uggle-saker är ju så himla gulligt :D

Svar: Ja, det är ju det Sandra :D Jag har blivit lite tokig i den serien. så fint =)
Frida Holmsten

Kommentera här