Hopplösa jag

Jag är nog den sämsta att skriva i sin egna blogg. 
Jag har egentligen all tid i världen till att blogga nu när man är gravid och fixar hemma innan bebis ankomst. 
Men ändå tar jag inte mig tid till att blogga. Även så dålig på att ta med kameran ut och fota lite. Måste verkligen bli ändring på det, igår satt jag och funderade på att sälja min systemis, Fråga mig inte varför, för vet knappt själv. Eller är väl mycket för att man inte haft ork, tid eller lusten till att fota. För vädret har varit så himla tråkigt. 
 
Jag måste fixa lite mer bilder på magen så man har lite bilder på den innan bebis kommer. Ska leta lite inspiration och fota bebis magen i olika vinklar och få lite idéer :D För som sagt minnen vill man ha. 
 
Nu är det dags att ta tag i dagen och styra lite här hemma! 
 
 
 

Kommentarer

Hanna Karlsson

Postad den

När man har tid så har man ändå ingen tid alls. Jag behöver lite tidspress och måstesaker för att jag ska ta tag i "villgörasaker" också....

Svar: Ja så kan det nog allt vara, men nått inlägg om dagen måste man ändå få tid till :P hehe men inte ens det har jag tid med. haha måste finna inspiration
Frida Holmsten

Kommentera här