23 Juli 2015

Snart är Juli månad också över och ingen sommar har vi direkt haft vilket är väldigt tråkigt. 
Men vi får hoppas att Augusti månad kan få vara lite mer soltimmar än bara regn, blåst och tråkigt väder! 
Jag trodde denna vecka skulle bli seg men vi har redan fredag här imorgon och Elvira och jag har hittat på lite saker trots att pappan i familjen jobbar om dagarna. I måndags drog min vän och jag till Norrköping och fikade och kikade lite i affärer på ingelsta. Så några timmar flög ivägen av den dagen vilket är väldigt skönt. Onsdagen så drog vi till Rejmyre marknad där de blev lite godis och bröd. Och när vi kom hem så drog vi en pizza och kebab var, var en mycket trevlig dag och Elvira sov sig igenom hela marknaden. Nu ser vi fram emot morgondagen då blir det sväng in med vännen igen till domino/city och kika i affärerna där. Otroligt länge sen man var där sist. Så se om man finner några fynd, lär väl shoppa mer till henne än till mig själv, mycket roligare nu :  ) 
 
Ha en fin kväll. Hejsvejs! 
 
 
Testar pappas hoj lite : ) lyser så himlans mycket i hennes ögon. 
 

Kommentarer

angus

Postad den

hhaha sötnos!
Åh stort tack!

Svar: visst är hon en liten sötnos, så go där på hojen :)Så lite så :D
Frida Holmsten

Kommentera här