1 Juli 2016

Det datumet kommer man minnas så väl en sån ledsam dag och så mycket känslor och sorg på samma gång. Du är så himla otroligt saknad älskade christina du anar inte hur mycket du betydde för vår dotter och som gammelfarmor och som farmor och den personen du var. Sedan Elvira kom till världen så har du varit som en extra farmor för mig, du fanns alltid där, kunde skriva med dig varje dag på facebook och prata om allt. Skickade i stort sett bilder på elvira varje dag visade hur hon utvecklades och om hon hade gjort något spännande som var nytt. Jag saknar att få skicka en bild till dig eller en video, nu vet jag att du vakar över oss och tittar på oss, när elvira utvecklas. Men önskade du fick ett antal år till med henne, få höra information om hur hennes första förskola start var osv. Men nu får vi inte uppleva och berätta detta för dig, men Gammelfarfar Göran kommer få uppleva det för honom kommer vi berätta hur de var för henne, men jag vet det är bara så att du ser hur hennes vecka på förskolan kommer vara. Du kommer bevaka henne som en hök helt klart. Men fan jag önska så otroligt mycket den dagen 10 Juni på min 28 års födelsedag att jag kunde få säga så mycket till dig innan du somnade in. Allt gick verkligen för fort. Jag insåg inte att du var borta, jag fatta verkligen ingenting. förens vi fick se dig där i rummet där de såg ut som du sov. som du sov så himla djupt men där låg du och var död istället kan inte förstå det. 
 
Men som sagt livet har ett slut och någon gång måste man ta de där sista farväl. 
Jag är så evigt tacksam att Elvira och du fick uppleva varandra den tiden ni fick. 
Ska visa elvira när hon är äldre sen vilken fin människa du var Chirstina! 
Vi kommer alltid älska dig Christina <3
Sov gott! 
 
 
 
 
 

Kommentera här