Ond cirkel

Senaste tiden har allting bara varit neråt har inte känt mig alls på humör för någonting och min kropp strejkar mot allt, min hälsa varit kass & känt mig så himla nere. Jag vet inte vad jag vill längre, allt är bara en ond cirkel. Önska man fick svar på hur livet kommer bli, hur de kommer se ut framöver men ingen som vet.
Bästa som någonsin som hänt är vår lilla Elvira utan henne är inte jag hel. Vad gjorde man innan liksom?
 
Vårt förhållande har väl blivit lite lidande med mycket men vi jobbar på det, och försöker göra det bästa av det. Men ibland känns allt bara kaos och man vill bara gömma sig. hur ska man göra för att få det där bra? som vi hade det förut i början av åren, nästa månad är det 10 år ihop och det är helt sinnessjukt. 10ÅR :D
Jag vill försöka att vi ska lyxa till det och göra något kul ihop med varandra, men frågan är vad? Barnvakt måste vi också försöka att få till, så vi kan lyxa till det, som sagt de behöver vi.
Jag älskar Andreas mycket och mer därtill. Så du vet älskling <3
Vi kämpar helt enkelt!
 
Hejsvejs.

Kommentera här