Kom nu solstrålen

 
 
Som ni kanske vet så har vår lilla solstråle icke vänt sig så huvudet är neråt, det stora som jag verkligen har fasat för och har haft på känn att hon legat med huvudet uppåt mycket på höger sidan som hon har älskat den sidan sedan hon boade in sig i magen min. Så om en vecka & 1 dag är det dags för den där vändningen och få se henne igen på ultraljud. Men de vi hoppas är att hon kommer vända sig själv innan dess. Det är min stora önskan så kom igen lilla du, för mammas skull! Vill inte få de där beskedet att det kanske bli snitt, eller att de blir snitt. Självklart tacksam att det finns då hon måste ut på ett eller annat vis. Men förlossningen jag hade med min första tös var underbar så vill få en till sån. Man vet ju inte så mycket annat! 
 
Så helgen som kommer måste min kära sambo försöka ta kort på mig med magen & vår första dotter ihop. 
För hur fint är det inte få det på bild. & såklart försöka få så sambon också är med! 
 
 
 

Kommentera här