Hur kan man älska någon så mycket

Jag är nu hemma efter att ha lämnat lille hjärtegrynet på förskolan vid 8 och saknar henne redan, att man kan älska henne så himla mycket, men har man burit på henne i cirka 9 månader och uppfostrat henne så är det svårt att inte älska henne, hon är trots allt min dotter som betyder mest för mig! Jag vet att hon har det såå kul på förskolan men man tänker ändå på henne och hur hon har det.
Men tror nog allt hon busar för fullt där. 
 
Idag blir det hämta henne med vagnen och gå hem i kylan, burr. På morgonen får vi skjuts av sambon. Bäst ta det där jäkla körkortet känner jag nu, att man inte tog det innan kylan kom hit. Men det funkar ändå men kallt är det! Vid 15.00 idag blir det att jobba är inte alls peppat på det, för börjat känt av halsen lite. Men har inte tid att bli sjuk nu för har mycket jobb framöver! Och hoppas att Elvira håller sig frisk nu och kan vara med på förskolefotograferingen som är den 16 november. Längtar tills bilderna kommer! Hoppas hon är duktig! 
Nu blir det att fixa lite här hemma innan det är dags att hämta hem henne igen! Ha en fin Torsdag! 
 
 

Kommentera här