Sjuk

Jag skulle ha jobbat idag vid 13.30-21:15 men min kropp säger ifrån idag, och  blir så himla trött på alla dessa kärringar. Ställer massa frågar när de hör i telefonen hur sjuk man är man låter som en kråka när man pratar men ändå kläcker ur sig att du låter inte så sjuk men när man pratat med sin mamma innan och sambo i telefonen så säger dem att man låter ju inte bra. så blir man trött på dessa kärringar som kommer med dumma frågor. * morr * Nog om ältat om det så är Elvira och Jag hemma & vilar en dag extra. 
 
Jag försöker få tag i ett par vintervantar från Kappahl till Elvira men varenda storlek i hennes storlek är slut och vintern har knappt börjat så himla surt. Och det verkar inte som de ska få in mer vantar heller, väldigt märkligt! Så smidigt att kunna klicka hem ett par än att trasa in till Norrköping för bara det, Men får väl försöka leta vidare idag och hoppas man finner ett par. 
 
Nu blir det vila vidare och sedan försöka knåpa ihop ett CV till ett jobb jag ska söka. Hejsvejs! 
 
 

Kommentera här