Lekparkshäng

Jag & Elvira mötte Karin & Max utanför netto för att sedan ta en promenad mot Lekparken för lite utomhuslek i sandlådan då solen kikade fram så härligt idag. Jag hade självklart med mig kameran och ville försöka fota så mycket barn som det bara gick. För lite senare så kom My med sina två döttrar också och dem lekte. Väldigt trevligt! Jag fick då fota ännu mer barn,Så vi var väl där kanske i 1-2 timmar och njöt av sällskapet och en värmande sol plus väldigt mycket lek & bus. Runt 16:15 gick vi hem för lite fredagsmys då de blev TACOS!
 
 
Alla tankar går till STOCKHOLM & ANHÖRIGA till dem drabbade.Kan knappt förstå vad som har skett.
I Sverige har de nu skett, Man förstår inte!! FY USCH.
Ta hand om varandra nu & krama era Nära & kära väldigt hårt!
 

Kommentarer

Emilia

Postad den

Åhh så söta!

Svar: Tack så mycket :D En fråga; hur fann du min blogg? :D kul höra.
Frida Holmsten

Kommentera här