Min utrustning

 
De här med att fota är ett sånt starkt intresse för mig, Så som ni kanske har märkt så är all fokus med min kamera på dotter som är 2 år. Att få fota henne och hennes underbara leende och ögon så smälter jag. 50% mig & 50% sin pappa. Sån kärlek till vår lilla dotter, som nu inte är så liten längre utan växer för varje dag! STANNA TIDEN tack! De kommer så mycket ord ur henne nu för tiden även engelska ord, och mycket meningar. Så mysigt att höra på hennes babbel. Nu sover hon sött i sin säng så blir mysa imorgon igen.
Såklart hitta på massa bus och skoj också!

Kommentarer

Netti Starby

Postad den

Åh vad mysigt och barnen växer alldeles för fort! <3 Kramis

Svar: Ja, dem växer för fort. man hinner knappt med! Men nu vill jag att tiden ska stanna lite :D En fråga hur fann du min blogg ? :) kramis
Frida Holmsten

Kommentera här