Att ha fått gå upp i vikt

17 Juli plussade jag & min sambo och blev överlyckliga. 
Jag sa alltid innan att jag måste föreviga min mage med en drös bilder från start till mål. 
Och i telefonen så har man skapligt många bilder. kruxet är att hur dum är man egentligen? Jag har en väldigt bra systemkamera en Canon 7D med bra objektiv och allt, men har inte tagit ETT ENDA kort med den sen vi plussade. Hur osmart är jag? Så nu framöver måste kameran fram och föreviga magen för vem vet de kanske är första och sista gången jag får bära på ett barn. Men självklart så hoppas jag INTE det. 
 
På tal om bilder så kikade jag igenom mobilen och fann en bild från 20 Juli från start och sen en tagen i december och vad det hänt massor med kroppen. Innan var jag benig & väldigt smal dit vill jag aldrig mer. Har nästan gått upp 9 kg sen vi plussa och aldrig vägt såhär, så hoppas jag kommer väga över 50 kg sedan. 
 
Häftigt hur det funkar :) 
Nu vill vi ha mars så vi får bebis i våra famnar :D 

Kommentera här