Fotokänsla

Varit lugna två dagar i början av denna vecka blivit hemma i stort sätt hela dagarna förutom idag då Elvira & jag tog en sväng ut för att fota lite, hämta paket och gå en sväng till pappa Andreas. Jag beställde två body till mig själv från bikbok och en bok av therese Lindgren - Ibland mår jag inte så bra. Ska börja läsa den sen när jag hoppar ner i sängen. Ni som inte vet vem hon är så är hon en youtubare som pratar om allt i stort sätt. sån trevlig prick tycker jag det man märker via Youtube. Man får tips om smink, kläder osv.
Så henne kan man tipsa om!
 
Imorgon blir det att vara med syrran & hennes dotter för att få fota igen, det man älskar. Men vill bli så mycket bättre men att få öva hela tiden gör susen. För på söndag ska man få fota bästa vännen & hennes hund.
Så det ska bli spännande igen hoppas kunna sätta allt då, så rädd att de ska bli suddiga, fula.
 
På fredag kanske vi ska åka till kolmården med sötnosen om vädret inte är för ruggigt och gå på bamses värld!
Deras julsaga show. Hon älskar verkligen bamse så hoppas vädret är toppen! Nu blir det surfa vidare och sedan läsa lite bok. Ha en kanon fin kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här