Snart gäller det *nervös*

Nu är det inte många dagar kvar tills det är dags för mig att sätta sig bakom den där ratten och köra med trafikskolan. Är väldigt väldigt nervös men hoppas klara allt på en gång. Och inte behöver göra om skrivning och uppkörning det vore så tråkigt men bara hålla tummarna. På måndag är det en Frida som kommer vara mycket nervös men det ska nog allt gå an. Och en tjej som kommer få vara på Föris lite längre dagar än 8:15-11:15 tror hon kommer tycka det blir skoj men jobbigaste är lämningarna nu för hon blir ledsen så fort hon hör någon annan ledsen för tror hon förknippar att det är så det ska vara där att alla är ledsna. Men hoppas såklart att det kommer bli bra för henne blev så himla tokigt vecka 34 hade vi inskolning men sen förra veckan så blev hon sjuk och var tillbaka igår igen så blir så himla tokigt för henne men hoppas som sagt att ju mer hon får vara där ju bättre kommer det bli, håller mina tummar för det! 
 
Men nu håller jag tummarna på att bara hoppas jag är duktig på att köra och att mycket går in i huvudet från boken och allt praktiskt vi gör för vilken lättnad de kommer bli att kunna köra runt och slippa cykla med tösen eller ta vagnen om hon och jag ska någonstans. Så ni som läser håll tummarna för mig :D 
 
Sitter nu och saknar min lilla tjej men snart får jag hämta hem henne igen :D 
Ibland är det skönt med egentid och bara få koppla av! Håller ni med mig? 
 
Ha en fin Tisdag! 
 
 

Kommentera här