Då är äntligen snön här

Inatt har det kommit lite snö och jag får riktiga julkänslor i kroppen det är så underbart. 
Många klagar att snön är här men inte jag, jag tycker snö är bättre än tråkiga gråa & regniga dagar. 
Och alltid lika kul varje år att se sin hunds reaktion när det är snö på marken, alltid lika överlycklig. 
 
Och tal om annat så är vi förbi halvvägs av Graviditeten och är nu i vecka 21 men på söndag är vi redan inne i vecka 22 kan inte föstå att man ska få bli mamma, att man bär på sitt barn det är verkligen en sån härlig känsla. Den går liksom inte att beskriva, så länge som vi har velat bli föräldrar så när de där plusset på testet visade ett STORT + var så himla magisk och obeskrivlig. Jag grät även sambon grät. Men de var glädjetårar! 
 
Jag ska försöka ta och börja blogga mer, men tänkte vad vill ni se? Vill ni se gravid magen? bebistips? 
Barninredning? Kom med förslag, mottages gärna! :) 
 
 
 

Kommentera här