Har en idé i huvudet..

Canon EOS 6D + Canon EF 24-70/4L IS USM  
 
Jag har noll inspiration just nu när det handlar om bilder & fotografering. Försöker spåna ideér men oftast hamnar målet på dottern ändå. Men min vardag är med henne hela tiden i stort sätt, så blir lätt att kameran faller på henne. Jag har en idé i huvudet om att fota min bästa vän, känn dig tvingad nu C. *haha* För den idén måste du bara ställa upp på. Lova?! Se om man då får ladda upp bilden här i bloggen så ni får se. Blir den bra så vore det ju kul visa er. Men återstår att se helt enkelt fortsättning följer...  

Kommentarer

Netti Starby

Postad den

Vad spännande med idén och så söta bilder! <3 Kramis

Svar: Tack så mkt :) Jag hoppas den idén kommer gå i lås :D Kramis
Frida Holmsten

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Postad den

Vad spännande att fotografera C. Så fina bilder! :)

Svar: Ja, om vännen går med på det så kommer det bli de jag tänkt. Hoppas hon vill :D Tack så mycket! Vill utvecklas mer inom foto men svårt är det men man lär sig ju, ju mer jag fotar eller? ;)
Frida Holmsten

Katta

Postad den

Söta bilder och bra ide :) Kram

Svar: Tack så mycket : )
Frida Holmsten

Kommentera här