Tänk fick den där bilden..

 
När Elvira fyllde 2 år så fick hon en kamera av oss eller kanske mer av mig för att jag själv är fotointresserad så tyckte jag att hon skulle ha en för tänkte då kan hon med ta lite kort. Men när hon väl fick den där så var den inte alls intressant utan hon sa "mamma bara ta kort". Den låg då bara i hennes rum orörd och inte alls roligt grej. Men sen en morgon kommer hon springandes med den i handen och säger "Elvira ta kort". Jag var självklart snabbt att ta den där minnes bilden så man kan framkalla och ha i hennes album. Överlycklig mamma.
 
Så titt som tätt nu går hon med den där kameran och säger "Elvira ta kort". Ni tror inte att mamma hjärtat ler av glädje! *hihi* Kan hoppas hon får samma intresse som jag har för fotografering.
Mammas lilla flicka!
 

Kommentarer

Pauline Hurtig

Postad den

åh w vad fint!

Svar: Tack så mkt :D glad jag blir.
Frida Holmsten

Kommentera här