Sjukstuga

Tråkigt det är detta med alla sjukdomar som finns, både dottern & sambon ligger och är sjuka.
Att det aldrig ska ge sig bara går runt och runt. Peppar peppar ta i trä så har jag klarat mig. Och hoppas det förbli att jag klarar mig!! Annars blir det en rätt lugn vecka för min del, jobbade igår och ska jobba imorgon som jag vet nu så som sagt lugn om man jämför förra veckan. Men nu hoppas vi bara att jag är frisk och att de andra två blir friska nu till helgen så vi kan hitta på något kul ihop alla tre. Saknar familjetiden med att göra något skoj! :D Tösen sover nu så passar på att redigera lite bilder och styra här hemma. Skönt när det är lite lugnt ett tag.
 
 
 

Kommentarer

angus

Postad den

Stönat!
Tack för att du delade med dig i kommentaren på min blogg! Det fans fler som kämpar där ute! :)

Svar: hihi Tack :) Ja kämpat typ hela livet med vikten men mer nu som jag märker att jag är alldeles för smal :( Men någon gång hoppas jag att det ska ske att man kommer upp i lite mer normal vikt :) Lycka till sen när det är dags för förlossning :D kram
Frida Holmsten

angus

Postad den

Stönat skulle det inte stå... sötnöt! :=

Kommentera här