Ställa tillbaka igen..

Jag har nu gjort klart min jobb vecka och känner mig så himlans seg faktiskt. Från att ha först jobba kväll, dag och sedan 2 nätter känns nu i kroppen men veckan har flugit förbi i rasande fart men känns skönt att den gjorde det. Vaknade för cirka  20 minuter sedan och tur jag vaknade skapligt med tanke på att jag måste sova ikväll sen och ändra om dygnen. Blir att inta lite frukost inom kort och försöka inte stressa så mycket utan äta i lugn och ro. Längtar dock som en tok efter min skitunge men snart ska jag dit för att hämta hem henne och ha en riktigt mysig fredag plus helg! Men innan man ska hämta hem henne så väntar jag på att få leverans av mat väldigt skönt att slippa åka till affären utan dem kommer hem hit och lämnar vilket är super nu när det är så blåsigt ute!
Ha en kanon fin fredag & helg på er!
 
 

Kommentera här