Vi siktar på nya möjligheter

Jag har tänkt mycket på om man skulle ta & börja detta med skrivandet igen men det har bara runnit ur sanden som alltid. Att skriva är bara så rogivande, även att få visa bilderna man fotat för er läsare är också något som är så roligt att få visa er min kreativitet. Dock är det mycket på min dotter och snart vår andra tillskott som är beräknad att komma i slutet av februari kommer även HON få synas bland mina bilder. 
 
Jag brinner att fota barn så det är för mig en stor självklarhet att dem ska få synas. Så varför ska vi inte ta detta skrivande och fotandet till nya möjligheter och hoppas de ska bli lite mer regelbundet med inlägg. Vad säger ni? Vi siktar nu att 2019 kommer bli ett sånt bra blogg år. Men även livet utanför bloggen kommer bli helt fantastiskt! 
 
 
Två sötnosar Filip 6 månader & Elvira 3,5år
Filip är min bästa väns son : ) 

Kommentera här